Dzień dobry!Miałbym pytanie!Ponieważ jestem uczniem szkoly muzycznej potrzebuje swojej trąbki!Rozmawiałem o tym z moim profesorem i chciałbym sie wstępnie zapytać ile moze kosztować B&S challanger 1 uzywany w bardzo dobrym stanie!Po za tym dobrze by było jakby była srebrna poniewać chyba mam jakiś sentyment do srebrnych trąbek;p!Jeśli ktoś ma na stanie w rozsądnej cenie to prosił bym o kontakt!!Z góry dziękuje!! Michael4223
Instrument/y: Kilka cosi....
Ustnik/i: Vincent Bach CORP. 1C i Bach 7C
Wysłany: Wto 02 Lut, 2010 01:08
No widzisz kolego zależy czy szukasz konkretnego modelu czy czegoś w tym stylu. Zresztą Challenger I to nie tyle model co seria modeli więc i tutaj nie dostałbyś konkretnej odpowiedzi. Najlepiej jakbyś poszukał w sklepach internetowych i na allegro.
_________________ Już od najmłodszych lat mój spaczony charakter mówi mi, że jestem inny niż ogół śmiertelników. Tu również odnoszę sukcesy.
Wysłany: Wto 02 Lut, 2010 10:28
Również sugeruję rozejrzeć się wśród modeli K&H. I mówię to jako osoba, która przez 2 lata użytkowała model Sonata 2 a od tygodnia ciesząca się modelem Fantastic W koncu na spokojnie porównałem je sobie z róznymi modelami B&S . Muszę powiedzieć, że nie wiem czym się wszyscy zachwycają w tych trąbkach. Instrumenty dosyć wymagające oddechowo jeśli chodzi o górne dźwięki, pewnie kwestia przyzwyczajenia, jednak jeśli miałbym wybierać między Challengerem II za 6 tys. a Stellą czy Toplinem za 3,5 - 4tys bez wahania brałbym K&H tym bardziej jeśli są to początki gry. Nie zgodzę się z Grzegorzem, że są to podobnej klasy instrumenty czy pochodzące z tego samego koncernu, gdyż przy podobnym pułapie cen różnica między nimi jest olbrzymia. Za cenę Challengera I u Hoyera masz ZNACZNIE lepszy i przyjemniejszy w grze model Topline.
Chodziło mi tylko ze za używanego Chalangera II zapłaci tyle co za nówke Topline. A koncern jest ten sam B&S i K&H. To info dla tych co nie znają i boją sie K&H