Trumpeters.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
B&S challanger 1 kilka waznych pytan ewentualny zakup
Michael4223 

Instrument/y: Yamaha 2335
Ustnik/i: Vincent Bach 1-1/2c

Wysłany: Pon 01 Lut, 2010 20:08   B&S challanger 1 kilka waznych pytan ewentualny zakup

Dzień dobry!Miałbym pytanie!Ponieważ jestem uczniem szkoly muzycznej potrzebuje swojej trąbki!Rozmawiałem o tym z moim profesorem i chciałbym sie wstępnie zapytać ile moze kosztować B&S challanger 1 uzywany w bardzo dobrym stanie!Po za tym dobrze by było jakby była srebrna poniewać chyba mam jakiś sentyment do srebrnych trąbek;p!Jeśli ktoś ma na stanie w rozsądnej cenie to prosił bym o kontakt!!Z góry dziękuje!! Michael4223

Grzegorz 

Instrument/y: Amati ATR 331 , KUHNL & HOYER- TOPLINE
Ustnik/i: Vincent Bach 5B

Wysłany: Pon 01 Lut, 2010 23:00   

Kup sobie Kuhnl & Hoyer. Ten sam koncern co B&S i zo nową zapłacisz tyle co za B&S używaną

Immortal4ever 
Uwaga Dyslektyk

Instrument/y: Kilka cosi....
Ustnik/i: Vincent Bach CORP. 1C i Bach 7C

Wysłany: Wto 02 Lut, 2010 01:08   

No widzisz kolego zależy czy szukasz konkretnego modelu czy czegoś w tym stylu. Zresztą Challenger I to nie tyle model co seria modeli więc i tutaj nie dostałbyś konkretnej odpowiedzi. Najlepiej jakbyś poszukał w sklepach internetowych i na allegro.

Gross'u 

Instrument/y: K&H Sonata IIS
Ustnik/i: V. Bach 3

Wysłany: Wto 02 Lut, 2010 10:28