Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Chciałbym zacząć...
Olooowy 

Instrument/y: Chińszczyzna
Wysłany: Nie 06 Gru, 2009 15:03   Chciałbym zacząć...

Najpierw chciałbym się przywitać, gdyż jestem tu nowy. :mrgreen:
Witam!
Z góry przepraszam, że zakładam temat, który pojawił się już wiele razy w różnych kombinacjach, ale to co przeczytałem nie do końca mnie usatysfakcjonowało. Ale do rzeczy!

Chciałbym nauczyć się grać na trąbce, nie powiem, że "na trąbce chciałem grać od zawsze" bo to nie prawda, chciałem być strażakiem a potem kierowcą tira :D Los chciał tak, że studiuję filologię polską a na trąbcę chcę grać od kilku (kilkunastu?) miesięcy, a raczej zastanawiam się nad jej kupnem. I tu kieruję pytanie do was, trąbkowych wyjadaczy :) . Czy warto?! Z góry chcę powiedzieć, że nie zależy mi na jakimś superwymiataniu na trąbce ani na specjalnej wirtuozerii, chciałbym po prostu umieć zagrać kilka kawałków - prostych, może z czasem się rozwinąć:) Mam pieniądze (na trąbkę - najtańszą ale od czegoś trzeba zacząć), i trochę wolnego czasu. Podejrzewam, że zacięcie też mam a i słuch pewnie się gdzieniegdzie poniewiera. Swego czasu grałem na perkusji półtora roku lub nawet dwa, dokładnie nie pamiętam. Próbowałem też gry na gitarze, ale nie skończyło się to zbyt efektownie (gitarzystów jest za dużo) i od czasu do czasu wezmę wiosło w rękę i poszarpię druta :shock: .

Podsumowując:
Chciałbym otrzymać od was odpowiedź na pytanie "Czy warto kupić trąbkę i czy można samemu (nauczyciele mnie nie interesują - no chyba, że znajdzie się jakiś wolontariusz z Kalisza:D) nauczyć się podstaw i od czasu do czasu zadąć sobie w trąbkę wśród znajomych?

Czy istnieje chociaż cień szansy że dwudziestoletnia osoba załapie podstawy tego instrumentu?
I od czego zacząć kiedy będę miał już swój instrument?

Może na dobry początek kupić sobie sam ustnik i próbować "dmuchać" w sam ustnik?

Proszę o jakieś rady i przynajmniej cień nadziei.

adam113