Instrument/y: Bach Stradivarius 37 ML
Ustnik/i: Warburton
Wysłany: Nie 15 Lis, 2009 00:53 coś troszke mniejszego od bacha 1 1/4 C ...schilke 14a4a ?
Witam . Gram na bachu 1 1/4 c od 2/3 lat . Nie mam problemów z kondycją i barwą dźwięku jednak gram na nim swobodnie jedynie do d3-e3 (zależy od dnia ^^) i czuję że jest on trochę za głęboki jak na moje usta . Ustnik ten został mi że tak powiem narzucony przez nauczyciela (i dobrze bo o wiele poprawiłem na nim barwę i zadęcie ) jednak wolałbym coś minimalnie mniejszego coś pośredniego miedzy 1 1/2 c a 1 1/4 c i chciałbym żeby lepiej leżał mi na wargach (mam także bacha 3 c i ten z kolei jest za mały )
Wydaje mi się że moje wymogi może spełniać ustnik schilke 14a4a , co o tym sądzicie ? a może poleciacie coś innego ?
Pozdrawiam prosze o propozycje .
Instrument/y: Bach Stradivarius 43,Yamaha,Courtois,Schagerl
Ustnik/i: Laskey 70MC i kilka innych
Pomógł: 69 razy Wiek: 23 Posty: 1384 Skąd: Wałbrzych/Wro/Wawa
Wysłany: Nie 15 Lis, 2009 15:44
14a4a jest strasznie płytki i trochę mniejszy od 3c. Szukaj raczej 15c4 albo 16c4 albo ew 15b4, będzie trochę płytszy i nieznacznie mniejszy. Pamiętaj, że Schilke mają inny rant niż Bachy, możesz też popatrzeć na Yamahy(numeracja jest podobna co w Schilke)
Wysłany: Nie 15 Lis, 2009 16:35
dzieki za odp.
według tych danych (http://www.bestbrass.jp/e...pdf/trumpet.pdf )jesli dobrze patrze to ta 16 z schilke jest praktycznie taka sama co 1 1/4 ...
Czy myślicie że schilke 15 (15c4) może być czymś pomiędzy bachem 1 1/4 a 1 1/2 ?
Pozdro
Pomógł: 53 razy Wiek: 19 Posty: 1394 Skąd: Kraków/Częstochowa
Wysłany: Nie 15 Lis, 2009 18:47