Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010 12:11 Cześć kupię trąbkę do 1700zł
Cześć . Niedawno pisałem posta w którym chciałem zakupić trąbkę z ok 600zł . Mam więcej środków tj. ok. 1700zł-2000zł , ale to absolutny max jaki może być, także nie wchodzi w grą większa kwota. Trąbka ma być jednym słowem super . Nie znam się na tym za bardzo także proszę o konkrety , a nie pomoc rodzaju (dołóż sobie jeszcze z 100zł-300zł i będziesz miał ... ) chodzi mi o konkrety .
Instrument/y: B&S 535 S
Ustnik/i: B&S 7C i Arnolds & Sons 3C
Wysłany: Pią 03 Wrz, 2010 13:39
Jeżeli chcesz nową, tanią trąbkę do 2 tys. to z czystym sumieniem mogę polecić Ci B&S - a 535 .
Na pewno będzie Ci dobrze grała, niezłe wykonanie i fajna barwa. Posiadam ją już od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolony, chyba najlepszy instrument w tej kategorii moim zdaniem. Ja kupiłem swoją za 2200 zł, tylko, że moja to wersja "S" (posrebrzana). W tym sklepie możesz znaleźć w dość przyzwoitej cenie:
Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010 17:56
Witaj.
tak juz pisalem wczesniej zastanow sie nad instrumentem z Niemiec,nawet nowy wychodzi taniej,
ten B&S co kolega poslal w linku to wychodzi taniej bo kosztuje jakies 469€*3,9=1829zl. czyli prawie 200zl umiesz zaoszczedzic,
http://www.musicworldbril...-KL--27540.html
to jest link do tego instrumentu.
albo ta Jupitera.
http://www.musicworldbril...et--20256.html.
jesli bys chcial to moge Ci taka kupic w Niemczech, za jakies 2 tygodnie jade do Polski to moglbym tobie ja przywiesc a mozesz zaoszczedzic troche kasy, a dla mnie to nie problem cos przywiesc.
pozdrawiam
Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010 18:06
kolega dobrze pisze pod wzgledem instrumentu na kilka lat, musisz sie dobrze zastanowic bo pewnie ma ci posluzyc kilka ladnych lat, to oplaca sie kupic cos fajnego i porzadnego.
Instrument/y: Kilka cosi....
Ustnik/i: Vincent Bach CORP. 1C i Bach 7C
Wysłany: Sob 04 Wrz, 2010 18:09