Cześć...chciałbym sie o coś was poradzić..w piątek w przyszłym tygodniu mam wstępne do szkoły muzycznej...chciałbym sie spytać co zrobić aby czegoś nie zawalić?..aby wypaść jak najlepiej
_________________ Muzyka jest moim życiem,,,bez niej byłbym nikim:D
Najlepiej dzień przed egzaminem nic nie graj, mięśnie odpoczną a w dzień egzaminu będą świeże. Przed egzaminem oczywiście jakaś rozgrzewka, najlepiej z ćwiczeniami oddechowymi.
Powinieneś się też dobrze wyspać.W tym dniu przed egzaminem idź pograj w piłkę, popływaj czy tam jakiś inny sport, wtedy się jakby odstresujesz, mniej będziesz myślał o tremie itp.
A i przede wszystkim naucz się materiału na 200%
Egzamin wstępny czy inny, chce dobrze wypaść i tyle. Tak zaproponowałem i tak się czasem robi, aby się nie przećwiczyć dzień wcześniej nie gra się nic lub mało i wtedy mięśnie będą wypoczęte w dzień egzaminu
A ja cię zaskoczę . Wczoraj byłem na egzaminach wstępnych (aby zapisać się do szkoły muzycznej) . Dlatego, że jestem samoukiem grałem na egzaminie wstępnym aby zaprezentować swoje umiejętności .
Instrument/y: flgh: Thomann 600 GS trp: Thomann Black Jazz
Ustnik/i: trp: Yamaha 4335 ustnik: Yamaha 11B4
Wysłany: Nie 22 Maj, 2011 13:23
Wcale mnie nie zaskoczyłeś Jeśli ktoś ma taką wolę może zagrać, od razu zna się jakieś podstawy i jest większe prawdopodobieństwo przyjęcia. Ale z reguły nie gra się, kolega zakładający temat o tym nie wspomniał
maxzz, poszło mi tak jak zaplanowałem a zagrałem Chariots Of Fire, La Cucaracha i Forrest Gump .
SponSor, No może z tym zaskoczeniem to przesadziłem ale jeżeli to18mek, ma na profilu napisane "Instrument/y: every pley t-331" to z trąbką ma jakąś styczność; zarejestrował się na forum: Pią 14 Sty, 2011 17:16;
maxzz napisał/a:
Najlepiej dzień przed egzaminem nic nie graj, mięśnie odpoczną a w dzień egzaminu będą świeże. [...]
- to chyba świadczy że nie od dziś ma styczność z trąbką.
Instrument/y: flgh: Thomann 600 GS trp: Thomann Black Jazz