Trumpeters.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Gdzie uczysz się gry na trąbce?

Gdzie uczysz się gry na trąbce?
Szkoła I stopnia
10%
 10%  [ 14 ]
Szkoła II stopnia
19%
 19%  [ 26 ]
Akademia Muzyczna
3%
 3%  [ 5 ]
Ognisko Muzyczne
0%
 0%  [ 1 ]
Orkiestra dęta
35%
 35%  [ 48 ]
Prywatnie
6%
 6%  [ 9 ]
Jestem Amatorem
8%
 8%  [ 12 ]
Jestem Amatorem Wymiataczem
3%
 3%  [ 5 ]
Absolwent AM
2%
 2%  [ 3 ]
Absolwent I stopnia
6%
 6%  [ 9 ]
Absolwent II stopnia
1%
 1%  [ 2 ]
Głosowań: 134
Wszystkich Głosów: 134

sergei 

Wysłany: Sob 03 Lut, 2007 21:17   

Martwi mnie że jest na tym forum tak malo osob, które myślą poważnie o trąbce.. Zaczynam rozumieć Andre Henry`ego... :neutral:

havk 

Instrument/y: Yamaha 4335G
Ustnik/i: Stomvi 4C Marcinkiewicz 7-S

Wysłany: Sob 03 Lut, 2007 21:36   

mało? wiesz trąbka to mało popularny instrument, a widzę tu nawet duzo osob grających amatorsko, lecz z jakąś przyszłością. pozdro ;)

sergei 

Wysłany: Nie 04 Lut, 2007 15:43   

Tak, wiem że to mało popularny instrument :/ Swoją drogą przydałaby się jakaś akcja promująca. Myślę że powinniśmy pomyśleć o założeniu stowarzyszenia jak m.in. puzoniści.

damalu 

Instrument/y: YTR 4335 GS
Ustnik/i: Vincent Bach 1 1/4 C

Pomogła: 11 razy
Wysłany: Nie 04 Lut, 2007 17:34   

mało popularny??? Ja tam bym powiedziała, ze mało popularne to są kornety, sakshorny, flugelhorny ... a nie Trąbeczka!!

klonpiotr 

Instrument/y: yamaha ytr1335..
Wysłany: Nie 04 Lut, 2007 21:04   

Tymbardziej pośród instrumentów dętych . Normalny śmiertelnik nie zawsze rozpoznaje puzon , saksofon, nie mówiąć o bardziej złożonych istrumentach .
Zapewne granie na trąbce byłoby bardziej popularne , tak jak np na pianinie /fortepianie , gdyby było to tak proste jak na klawiszach. Niestety trzeba na to poświęcić dużo czasu , żeby było widać efekty.