Wysłany: Sob 26 Gru, 2009 15:11 KTÓRY USTNIK LEPSZY ?
WITAM
MAM ZAMIAR KUPIĆ SOBIE NOWY USTNIK,
WIĘC WIĘC PROSIŁ BYM O WASZĄ POMOC I RADY
BO JESTEM ZIELONY W TYCH SPRAWACH
NAJLEPIEJ ŻEBY BYŁ DOBRY DO JAZZU I ŁATWO SIĘ NA NIM GRAŁO.
Wysłany: Sob 26 Gru, 2009 15:25
MR_BLACK, nie da się powiedzieć który lepszy, musi ci spasować, do rozrywki
Jet - tone - one są tylko do rozrywki (bardzo płytkie),
Na Marcinkiewiczach się gra wyśmienicie są to jedne z najlepszych ustników na świecie, ale do wysokich dźwięków podobno nie najlepsze
na Amati nawet bym nie patrzył.
A Denis Wick to raczej taki uniwersalny z przewagą na rozrywkę, no i bach uniwersalny...
ale to tylko teoria .. ustnik to sprawa indywidualna
Jeżeli w moim poście są jakieś błędy proszę o skorygowanie
_________________ Jeżeli pomogłem kliknij "POMÓGŁ"
6. POWOLI DOCHODŹ DO CELU Jeśli chcesz być dobrym nie możesz się spieszyć. Stopniowo i dokładnie pracuj nad doskonaleniem swych umiejętności i pamiętaj, że człowiek uczy się całe życie.
Wysłany: Sob 26 Gru, 2009 22:45
sam musisz sprawdzić, tylko pamiętaj że jak kupisz na allegro to raczej możliwości zwrotu nie będzie
może być tak że na Marcinkiewiczu 308, 12 osobom na forum będzie się dobrze grało, a ty miesiąc będziesz próbował i nie będziesz umiał się wbić w ten ustnik, mnie się bardzo podoba ten Wick, z zewnątrz oczywiście ponieważ jest złoty a ja uwielbiam złote ustniki, ale to tylko z zewnątrz bo na złotym nigdy nie grałem
_________________ Jeżeli pomogłem kliknij "POMÓGŁ"
6. POWOLI DOCHODŹ DO CELU Jeśli chcesz być dobrym nie możesz się spieszyć. Stopniowo i dokładnie pracuj nad doskonaleniem swych umiejętności i pamiętaj, że człowiek uczy się całe życie.
Instrument/y: Schagerl T-2000L
Ustnik/i: CONN 5 1/2 C
Wysłany: Sob 26 Gru, 2009 22:45