Instrument/y: Kuhnl & Hoyer TOPLINE G Pomógł: 1 raz Posty: 122 Skąd: 00
Wysłany: Sro 09 Gru, 2009 16:44 Pomóżcie !
Witam. Mam duży problem. Przez ok. 1-2 dni nie wyjmowałem ustnika z trąbki. Dopiero wczoraj kiedy chciałem go wyjąć, zauważyłem, że po prostu tam zastygł...Co mam robić ? może jakieś domowe sposoby ?
Ale to jeszcze nie koniec. Próbowałem dzisiaj mocować się i wyjąć ten ustnik, ale stała się rzecz straszna. Urwałem pewną niewielką część od trąbki. Ta część znajduje się niedaleko ustnika.
Prośba do moderatora o to żeby nie usuwał tego tematu. Przeszukałem działy i niestety nie znalazłem podobnych tematów...
Polej to miejsce zimną wodą. Powinno pomóc. Co urwałeś ?
_________________ "Jego dżwięk jest pełen słodyczy i piękna, a ponieważ doskonałe piękno jest nieosiągalne, zatem jest też pełen smutku." ...cytat z wypowiedzi Boba Brookmeyera na temat trąbki Wheelera.
Wysłany: Sro 09 Gru, 2009 17:02
Nie do końca urwałem tylko : odkleiłem pewną część. Nie znam się na układzie trąbki, ale nazwę to taką "Klamerką", lub rączką.
Zaraz spróbuje polać zimną wodą okolice tłumika.
Aha. Jeśli umiesz czysto lutować to możesz samemu naprawić a jak nie to do fachowca a najlepiej od instr. dętych blaszanych.
_________________ "Jego dżwięk jest pełen słodyczy i piękna, a ponieważ doskonałe piękno jest nieosiągalne, zatem jest też pełen smutku." ...cytat z wypowiedzi Boba Brookmeyera na temat trąbki Wheelera.
Jeśli chodzi o wciśnięty ustnik to musisz polać zimną wodą miejsce tam gdzie owy ustnik wkładasz.
Wysłany: Sro 09 Gru, 2009 17:11
Też myślę, że nie dużo. W sumie to nie przeszkadza mi w grze na trąbce, ale czuję się z tym źle.
Niestety sposób z polaniem okolicy tłumika zimną wodą nie pomógł mi.
Zauważyłem, że jest on głębiej wbity niż dotychczas. W takim razie co zrobić ?
Też myślę, że nie dużo. W sumie to nie przeszkadza mi w grze na trąbce, ale czuję się z tym źle.
Niestety sposób z polaniem okolicy tłumika zimną wodą nie pomógł mi.