Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Przesunięty przez: Kamil
Czw 31 Maj, 2007 20:23
pozycja tłoków, ognisko czy nauczyciel
Rekz 

Wysłany: Sro 18 Paź, 2006 12:07   pozycja tłoków, ognisko czy nauczyciel

Witam wszystkich.
Od niedawna zaczelem grac na trąbce - jestem zielony nic nie umiem, ale chce grac i chce sie uczyc. Jakies tam dzwieki umiem wydobyc. Teraz pytania
Czy jak wyciagne tłoki i wsadze je ponownie w innej pozycji to czy dzwiek bedzie taki sam?
Lepiej brac lekcje od nauczyciela? czy do jakiegos ogniska muzycznego ( mowie jeszcze raz ze jestem zielony:P)

Dziekuje i pozdrawiam:)

Kamil 

Instrument/y: B&S 3137
Ustnik/i: Marcinkiewicz E17, JK 3C

Wysłany: Sro 18 Paź, 2006 12:24   

Witamy!

Z tłokami możesz sie pobawić i sprawdzić. :) Dźwięk nie będzie taki sam, bo zmienia się przepływ powietrza, powstaje syk, burczenie i jeszcze inne dziwne rzeczy. :P

Nauczyciel - na pewno duużo bardziej efektywny. Orkiestra, ognisko itp. - darmowe. ;)

havk 

Instrument/y: Yamaha 4335G
Ustnik/i: Stomvi 4C Marcinkiewicz 7-S

Wysłany: Sro 18 Paź, 2006 14:15   

o nie nie zgadzam sie z tobą Don Camillo Bb... orkiestra nie jest darmowa - na pewno nie w moim przypadku.... u mnie płace 35 zł za miesiąc i mam za to 2h miesięcznie nauki z Tomeckim(czyt. moj nauczyciel) i 16h orkiestry z kapelmistrzem :P

Rastamanek 

Instrument/y: kawalek blachy
Wysłany: Sro 18 Paź, 2006 14:26   

ognisko tez nie jest darmowe, i co do tej formy nauki to trzeba uważac bo mozna trafic na niekompetentengo nauczyciela. w moim mieście są dwa ogniska muzyczne muzyczne. ostatnio przyszedł się zapisac na trąbke chłopiec mówic że grał juz rok na trąbce w tamtym ognisku. no to pytanie pierwsze czy było mówione o oddechu? Było. no to pokaz mi jak się iddycha przy grze na trebce. A ten bierze powietrze i tragedia. na samych ustach tez nic czystego nie umiał zagrac, na samym ustniku tez nigdy w zyciu nie grał, tragedia, a na dodatek grał pół roku na saksie pewnie tez w tamtym ognisku

Kamil