Instrument/y: Roy Benson TR-101
Ustnik/i: DENIS WICK.LONDON 3C
Wysłany: Nie 05 Lut, 2012 13:26 Puzon - podstawowe informacje
Witam was wszystkich.Gram na trąbce 3 lata ale od tamtego roku na wakacjach mam pewną chęć pogrania sobie na puzonie i mam zamiar w tym roku na wakacjach to zrealizować.Obecnie swoje przygotowania rozpocząłem od poszukania materiałów do nauki , niestety rok temu nie moglem zacząć gdyż był właśnie problem z materiałami ale w tym roku udało mi się zdobyć szkołę Kwiatkowskiego na puzon suwakowy jego etiudy oraz jakieś jeszcze 3 inne etiudy z czego 2 są jakieś czeskie.I tutaj moja prośba jak by ktoś miał czy mógł by mi podesłać jakieś proste utworki na puzon z PODKREŚLENIEM NA PROSTE JAK WLAZŁ KOTEK NA PŁOTEK oraz prosił bym o pomoc teoretyczną dotyczącą obsługi puzonu bo niestety za dużo w książce nie ma.Głównie chodzi mi o podstawowe czynności: jak się smaruje suwak co się w nim smaruje , jak się go składa itp.Tak samo mam jeszcze jeden dylemat jaki ustnik dobrać , bo wiadomo od dobrego ustnika dopasowanego do warg dużo zależy , na trąbce gram na ustniku DENIS WICK.LONDON 3C i jest on dla mnie wygodny dobrze mi się na nim gra i morze ktoś wie jakiej wielkości ustnik można by mi było polecić.Fabryczny ustnik trąbkowy dobczyczany do trąbki 7C był mały rantem i miał płytszy od tego co na nim gram i się dobrze na nim gra , puzony mają dołączane zauważyłem 12C i chciał bym uniknąć grania na ustniku niedopasowanym do moich warg.Tutaj też napiszę , że puzonisty w mojej miejscowości nie ma i mam zamiar się sam uczyć i tylko na potrzeby własne.Bardzo bym prosiło pomoc i o materiały was gdyż są trudno dostępne.