Wysłany: Sro 02 Lip, 2008 15:02 Roznica ustników
Witam
moje pytanie dotyczy ustników monette, a mianowicie chciałbym się dowiedzieć jaka jest różnica między ustnikami Bb Trumpet Mouthpieces a Bb Lead Trumpet Mouthpieces
Bo z tego co tak przetłumaczyłem z angielskiego to wyszło by, że to jest ołowiany, ale nie wiem czy dobrze to interpretuje bo nie znam się na marce tych ustników
I jaki byście polecili za schilke 14a? Bo z tego co wyczytałem, to by pasował BL
Lead, również oznacza prowadzący. Zapewne różnić się będzie średnicą wiercenia (większy przelot), a nie głębokością. Głębokość oznaczana jest literami np. AB standardowe C itd.
_________________ Przyjaciel nigdy nie powinien zbyt wysoko oceniać naszych zalet a wróg powinien przeceniać nasze wady.
Instrument/y: Selmer Concept TT, stary Polmuz :)
Ustnik/i: Vincent Bach Corp. 1 1/4 C
Wysłany: Sro 02 Lip, 2008 20:06
czyli ten drugi. bo A najgłębsze.
_________________ "Lubię czysty, nienacechowany dźwięk, jak czysty dźwięk bez nadmiaru tremolo i nie nazbyt dużo basu. Tylko dokładnie pośrodku. Gdy nie mogę uzyskać tego dźwięku, nie mogę w ogóle grać."
Wysłany: Sob 19 Lip, 2008 08:48 Re: Roznica ustników
yogi901 napisał/a:
Witam
moje pytanie dotyczy ustników monette, a mianowicie chciałbym się dowiedzieć jaka jest różnica między ustnikami Bb Trumpet Mouthpieces a Bb Lead Trumpet Mouthpieces
Bo z tego co tak przetłumaczyłem z angielskiego to wyszło by, że to jest ołowiany, ale nie wiem czy dobrze to interpretuje bo nie znam się na marce tych ustników
I jaki byście polecili za schilke 14a? Bo z tego co wyczytałem, to by pasował BL
Wysłany: Nie 03 Sie, 2008 23:04
Witam ponownie!
Nie chce robic balaganu i pisac nowego tematu, a mysl przewodnia chyba podobna do poprzedniej, a mianowicie dalej ciekawi mnie firma Monette :razz: