Instrument/y: Yamaha YTR 2320S
Ustnik/i: GEWA CUP 3C
Wysłany: Czw 10 Lis, 2011 18:40 Schagerl - jaki model ?
Witam. Jestem uczniem klasy drugiej cyklu czteroletniego I stopnia i mam pytanie dotyczące modeli trąbek Schagerl. O firmie słyszałem same superlatywy i otóż moje pytanie - jaki model Schagerla wybrac. Interesuję mnie trąby 2-5 lat do 2300 zł.
Trąbka oczywiście srebrna. Zastanawiałem się nad modelem 1000, ale oczekuję waszych opinii. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam. Miłego grania
Instrument/y: Bach Stradivarius 180 37 ML
Ustnik/i: Schilke 15c4 i 16c4
Wysłany: Sro 11 Sty, 2012 20:47 Re: Schagerl - jaki model ?
CZE. Znam ten model Yamahy gralem na niej , jest tez 4 seria tez gralem ale tez jest YAMAHA YTR 5335 to bardzo dobra trąbka, też bym z chęcią kupil cos polke wyzej tak piszą o Schagerlach ale nie ma gdzie pograc na tej trąbce bo tylko w Jaworznie Pan Bartek Gaudyn jest jedynym sprzedawcą a do Jego siedziny daleko.
Czy ktoś nabył tą trąbke Schagerl żeby coś wiecej powiedzieć,??? prosze o info gg: 3724451
Radek103 napisał/a:
Witam. Jestem uczniem klasy drugiej cyklu czteroletniego I stopnia i mam pytanie dotyczące modeli trąbek Schagerl. O firmie słyszałem same superlatywy i otóż moje pytanie - jaki model Schagerla wybrac. Interesuję mnie trąby 2-5 lat do 2300 zł.
Trąbka oczywiście srebrna. Zastanawiałem się nad modelem 1000, ale oczekuję waszych opinii. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam. Miłego grania
Radek103, możesz celować w całą serię Schagerl Academica - tutaj masz [url=http://www.schagerl.pl/academika/]AKTUALNY CENNIK[/ur] nowych trąbek. To bardzo porównywalne instrumenty więc nie ma wielkiej filozofii w wyborze. Miałem styczność z najniższymi modelami tej serii i grają przyzwoicie więc te wyższe na pewno nie przyniosą niemiłego zaskoczenia. Napisz do użytkownika mischka - ma spory wybór więc na pewno coś dla Ciebie znajdzie z używanych trąbek - może nawet coś lepszego niż Schagerl.