Trumpeters.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Schagerl - jaki model ?
Radek103 
Uczeń

Instrument/y: Yamaha YTR 2320S
Ustnik/i: GEWA CUP 3C

Wysłany: Czw 10 Lis, 2011 18:40   Schagerl - jaki model ?

Witam. Jestem uczniem klasy drugiej cyklu czteroletniego I stopnia i mam pytanie dotyczące modeli trąbek Schagerl. O firmie słyszałem same superlatywy i otóż moje pytanie - jaki model Schagerla wybrac. Interesuję mnie trąby 2-5 lat do 2300 zł.
Trąbka oczywiście srebrna. Zastanawiałem się nad modelem 1000, ale oczekuję waszych opinii. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam. Miłego grania :trumpet:

LJOZWIAK 

Instrument/y: Bach Stradivarius 180 37 ML
Ustnik/i: Schilke 15c4 i 16c4

Wysłany: Sro 11 Sty, 2012 20:47   Re: Schagerl - jaki model ?

CZE. Znam ten model Yamahy gralem na niej , jest tez 4 seria tez gralem ale tez jest YAMAHA YTR 5335 to bardzo dobra trąbka, też bym z chęcią kupil cos polke wyzej tak piszą o Schagerlach ale nie ma gdzie pograc na tej trąbce bo tylko w Jaworznie Pan Bartek Gaudyn jest jedynym sprzedawcą a do Jego siedziny daleko.
Czy ktoś nabył tą trąbke Schagerl żeby coś wiecej powiedzieć,??? prosze o info gg: 3724451

Radek103 napisał/a:
Witam. Jestem uczniem klasy drugiej cyklu czteroletniego I stopnia i mam pytanie dotyczące modeli trąbek Schagerl. O firmie słyszałem same superlatywy i otóż moje pytanie - jaki model Schagerla wybrac. Interesuję mnie trąby 2-5 lat do 2300 zł.
Trąbka oczywiście srebrna. Zastanawiałem się nad modelem 1000, ale oczekuję waszych opinii. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam. Miłego grania :trumpet:

LJOZWIAK

Damian Ruskowiak 
De-eR

Instrument/y: Bach Stradivarius 180 37 G (ML), Flugelhorn
Ustnik/i: Bach Megatone 1 1/2C , Bach 2 1/2C, JK 5B FL

Wysłany: Sro 11 Sty, 2012 21:12