Instrument/y: Bach Stradivarius 43,Yamaha,Courtois,Schagerl
Ustnik/i: Laskey 70MC i kilka innych
Pomógł: 69 razy Wiek: 23 Posty: 1384 Skąd: Wałbrzych/Wro/Wawa
Wysłany: Wto 21 Sie, 2007 20:41
swego czasu bardzo podobała mi sie trąbka stomvi Forte, dobrze brzmiała i lekko sie grało. zenith i debut mi nie podeszły. na wyższych modelach niestety nie grałem. są to dobre instrumenty.
Instrument/y: Stomvi Forte
Wysłany: Pią 07 Wrz, 2007 22:57
Ja niestety musiałem się przeżucić z trąbki Benge na stomvi i powiem że ciężko śie przestawić z trąbki wyższego modelu na niższy . Już gram na stomvi Forte 3 dzień ,chociaż góra wchodzi bardzo przyjmnie i łatwo
A kraniki szybko się łamią na miejscu lutowania może i fajnie wyglądają ale nie jestem za nimi.
_________________ Nie bój się cieni, one świadczą o tym, że gdzieś znajduje się blask Trąbki .
Tak sie sklada ze gram na Stomvi Elite od przeszlo 10 lat i conieco na temat tej konkretnej traby moge powiedziec Moim zdaniem to bardzo dobry instrument zarowno pod wzgledem jakosci wykonania jak i walorow brzmieniowych... kraniki sa bardzo wygodne i jakos przez te 10 lat mi nie odpadly Graalem tez sporo na nizszych modelach (zenith czy w szegolnosci dobry debiut) jak tez na wyzszych Combi i Master... nie gralem tylko na Mambo ale w Polsce chyba nikt jej nie ma Ja moj model przywozilem z Hiszpanii bezposrednio od producenta...
ja wlasnie mysle o zakupie trabki stomvi tak do okolo 2500 zl co polecacie???????? :cool:
moj kumpel mial niedawno na sprzedaz wysoki model (Combi) na sprzedaz za jakies wlasnie 2500 tysiaca... coprawda instrument byl do malej kosmetyki ale to juz chyba nie problem
Instrument/y: Getzen 300series
Ustnik/i: Bach 7C,3C, Kelly 3C
Wysłany: Nie 27 Sty, 2008 17:20