Trumpeters.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Szelki do instrumentów.
pita 

Instrument/y: YTR 4335G
Ustnik/i: Vincent Bach 3C

Wysłany: Czw 03 Cze, 2010 12:50   Szelki do instrumentów.

Witam gram na trąbce od kilku lat w orkiestrze i ostatnio została zakupiona nowa tuba dla basisty. Jest ona ciężka, ale dostaliśmy do niej szelki. Koledzy z barytonów i tenorów podchwycili pomysł, aby zakupić podobne uprząże do tych instrumentów. Nie musi być to specjalna uprząż tylko szelka przechodzącą z jednej strony na ramieniu z drugiej zaś pod nim. Także mamy środki pięniężne tylko nie mogę znaleźć ani jednej aukcji z czymś podobnym. Proszę o pomoc.

havk 

Instrument/y: Yamaha 4335G
Ustnik/i: Stomvi 4C Marcinkiewicz 7-S

Wysłany: Czw 03 Cze, 2010 13:57   

http://sklep.smietanaserw...do-instrumentlw

wydaje mi się, że szelki do saksofonu również byłyby jakimś wyjściem (może troche mniej komfortowym niż specjalne do tuby czy sakshornu, ale zawsze można pokombinować).
http://www.sklepakord.pl/...nu-lebayle.html

noch 

Instrument/y: grubsza rura
Wysłany: Czw 03 Cze, 2010 14:28   

Szelki saksofonowe zupełnie się do tego celu nie nadają.
W Polsce ciężko o takie rzeczy.
http://www.thomann.de/pl/...blaszanych.html
przesyłka 20 euro.

Immortal4ever 
Uwaga Dyslektyk

Instrument/y: Kilka cosi....
Ustnik/i: Vincent Bach CORP. 1C i Bach 7C

Wysłany: Czw 03 Cze, 2010 16:14   

Potwierdzam... Szelki od saksofonu to bardzo zły pomysł... praktycznie nic nie dają. To tak jakbyś dał zwykłą smycz z jakiejś promocji w TESCO. Te od tuby mogą się sprawdzić w przypadku Sakshornu ale z Eufonium może być już problem. Chodzi głównie o to by były dwa zapięcia. Wtedy instrument będzie wisiał w miarę stabilnie.

noch 

Instrument/y: grubsza rura
Wysłany: Czw 14 Paź, 2010 19:23