Trumpeters.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Szkoła Podoficerska Wojsk Lądowych w Zegrzu
havk 

Instrument/y: Yamaha 4335G
Ustnik/i: Stomvi 4C Marcinkiewicz 7-S

Wysłany: Wto 01 Wrz, 2009 18:09   Szkoła Podoficerska Wojsk Lądowych w Zegrzu

Witam!

Za półtorej roku czeka mnie matura. Zastanawiam się nad studiami w szkole wojskowej. Do niedawna zastanawiałem się tylko nad WSOWL, jednak ostatnio wpadła mi w oko uczelnia wymieniona w tytule tematu. Otóż jest to jedyna szkoła wojskowa w Polsce, która przygotowuje również muzyków orkiestr wojskowych. Być może jest na forum absolwent/uczeń tej szkoły, który mógłby mi odpowiedzieć na kilka pytań:

1. Jakie są kryteria przyjęcia?
2. Czy jest dużo chętnych na ten kierunek?
3. Jak wyglądają zajęcia?
4. Czy polecacie/nie polecacie tę szkołę, jeśli tak/nie, to dlaczego?

Pozdrawiam

Maciooj 

Instrument/y: Yamaha YTR 2335
Wysłany: Sro 02 Wrz, 2009 22:37   

Witam,

jestem studentem akademii marynarki wojennej w Gdyni i mogę Ci odrobinę pomóc.
Przede wszystkim chciałbym przedstawić swoją historię z trąbką :P Otóż dziekan uczelni zażyczył sobie fanfarzystów oraz werblistów, żeby nie wzywać zbyt często orkiestry marynarki wojennej. zgłosiłem się na ochotnika i zacząłem treningi jakieś pół roku temu, niestety nie gram zbyt regularnie gdyż jak wiadomo są to studia i nie do końca da się to połączyć z nową pasją (natomiast muzyka chyba od zawsze była ważna w moim życiu :P ), chociaż w ciągu ostatniego miesiąca można powiedzieć że gram mniej więcej codziennie).