Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
witam
thomas 

Instrument/y: weltklang
Ustnik/i: corp 3c

Wysłany: Pią 08 Sty, 2010 18:47   witam

na wstepie witam wszystkich forumowiczów, to mój 1 post 8) na instrumencie tym gram od 10 roku zycia w tym dluga przerwa ponad 2 lata z powodu szkoly,brak czasu i ogólnie... na poczatku uczył mnie taki jeden "pijusek' jak i w co trzeba dmuchac zeby zlapac podstawy, lecz 90% reszte czasu sam sie szkole... grywam w pobliskiej orkiestrze, chcialem isc do szkoly muzycznej lecz no niestety czas niepozwolil bo najblizsza byla 40 km odemnie no i tu pytanie ,czy bedac pełnoletnim jest jakas mozliwosc isc do jakiejs szkoly zeby muc uzyskac papier?? czy grajac gdzies za pesos :mrgreen: bardziej licza sie umiejetnosci niz swiadectwo??jak to z tym jest? :trumpet:

eliasztp 
jazz trumpet

Instrument/y: YTR 4335G
Ustnik/i: Yamaha 16C4 GP

Wysłany: Pią 08 Sty, 2010 21:07   

Myślę, że do szkoły muzycznej II st. powinieneś próbować zdawać, nic straconego :) Wiekowo, jeżeli masz 18 lat to jest to możliwe, trzeba tylko się dostać, lecz wydaje mi się że nie jest to jakaś większa filozofia i powinieneś dać radę. Co do drugiego pytania, to wydaje mi się, że ważniejsze są umiejętności, ale często jest tak, że brak tzw papierka blokuje możliwość grania/uczenia w jakieś tam instytucji mimo umiejętności, dlatego myślę, że wykształcenie warto mieć.

thomas 

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010 10:36   

no to tak jak mówisz jeszcze nic straconego :D ale jakt to jest z tym dostaniem sie do szkoly?trzeba jakis egzamin przejsc?

Rumcajs 

Instrument/y: YTR 2335
Ustnik/i: Thein 3C

Wysłany: Sob 09 Sty, 2010 14:08   

thomas napisał/a:
no to tak jak muwisz jeszcze nic straconego :D ale jakt to jest z tym dostaniem sie do szkoly?trzeba jakis egzamin przejsc?