Wysłany: Pią 17 Kwi, 2009 17:45 Zły dżwięk podczas gry na trąbce:(
Cześć mam taki problem gram od 3 lat na trąbce w szkole muzycznej na początku było rewelacyjnie piękna czysta barwa dźwięku jak to mówił mój nauczyciel bardzo naturalna.Ale ostatnimi czasy wszystko się sknociło dźwięk podczas grania jest straszny jakby cały przytłumiony bardzo zaciśnięty.Gram do e2.I czym wyżej tym gorzej potrzebuję jakiś rad ćwiczeń które pomogły by mi poprawić "całą grę".Ewentualnie jeżeli ktoś zna jakiegoś profesora lub kogoś kto mi naprawdę pomoże będę bardzo zainteresowany!!!(mieszkam w woj. Łódzkim)
Od końca drugiej klasy muzycznej dostaję 3 z egzaminu:(((
Chciał bym się dowiedzieć czy w ogóle będę kiedyś mógł grać tak jak dawniej a bardzo mi na tym zależy:(((
Został mi ten i kolejny rok i nie chciał bym tego wszystkiego zaprzepaścić 3 lata nauki to jednak nie jest tak mało:)
Proszę o pomoc:)
[ Dodano: 2009-04-17, 19:15 ]
jeszcze mam jedno pytanie sporo naczytałem się o tym Antydocisku że poprawia dźwięk i wiele innych rzeczy... co wy o tym myślicie może ktoś z was ma na sprzedaż ewentualnie pożyczyć???
no właśnie po zmianie ustnika tak się zaczęło dziać ale na nowym ustniku pograłem jakieś pół roku i wróciłem na poprzedni 7c a ten 2 miałem 1i1/4
i co wy o tym myślicie będę mógł kiedyś jeszcze pograć normalnie???
moim zdaniem to przemęczenie Przeważnie pojawia się po zmianie ustnika na większy.
Zgadzam się z Tobą w 100 %. Jestem amatorem ale sprawdzam dlaczego jest tak a nie innaczej itd. Też tak miałem zrobiłem sobie tydzień przerwy i po tygodniu grałem normalnie jak wcześniej. Oczywiście chodzi mi o przemęczenie. Wiem że w PSM to ciężko tak nie grać tydzień i że to dużo czasu w każdym razie mi amatorowi to pomogło. Albo przeskoczyłeś z czasem gry dziennie za szybko np. z 2h na 4-5 bo to też może być. Z trąbka trzeba delikatnie i z wszystkim powoli
ale chwileczkę zmieniłem i trąbkę i ustnik:) ale ustnik taki sam rozmiar jak poprzedni a trąbkę też wróciłem na poprzednią...